پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226600
فرهنگ عاشورايي ستون فقرات آمريکا را خواهد شکست/مقاومت اسلامي در جاي جاي جهان محصول مدرسه شهدا است
تاریخ انتشار : 1395/07/16 12:17:08
نمایش : 995
نايب رئيس اول مجلس نهم گفت: مدرسه عاشورا ما را در برابر استکبار پيروز مي‌کند و ستون فقرات آمريکا را خواهد شکست و ما پيروز ميدان خواهيم شد.
به گزارش جهانبين نيوز حجت الاسلام سيد محمدحسن ابوترابي‌فرد، نايب رئيس اول مجلس نهم در اولين سالگرد كنگره ۲۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري و گراميداشت سالروز ورود پرخير و بركت امام خامنه اي (حفظ الله) به استان اظهار کرد: حرکت اولياي الهي مبتني بر توحيد، معرفت الهي و اوامر الهي است.

وي با بيان اينکه خطبه سيدالشهدا قبل از حرکت به کربلا و وصيتنامه شهدا همه درس توحيد و شهادت است که در مدرسه سيدالشهدا دفاع را خلق و موجب پيروزي در دفاع مقدس شد افزود: شهدا قدرت را در قبضه قدرت الهي مشاهده مي کردند و و همين امر موجب شد با نگاه توحيدي در ميدان جنگ مقتدرانه بجنگند و پيروز شوند و ما را از شرک به توحيد ببرند.

ابوترابي‌فرد ادامه داد: آنچه آن روز باعث اقتدار شهدا و جانبازان شد بي اعتنايي به مرگ و استقبال از شهادت بود و اين شهدا همواره خود را در محضر خدا مي‌ديدند.

نايب رئيس اول مجلس نهم خطاب به پدران و مادران شهدا گفت: شما فرزندانتان را زيبا تربيت کرديد و آن ها با انتخاب شهادت زيباتر شده مدال شهادت را نصيب خود کردند.

وي با بيان اينکه پيشواي عالي که شما در سال ۱۳۷۱ از ايشان بهترين و زيباترين استقبال را به نمايش گذاشتيد دو حاجت والا دارند که در راس حوائج آن بزرگوار قرار گرفته‌ اضافه کرد: اولين و مهمترين حاجت ايشان که لحظه اي از آن غفلت ندارند الهم عجل لوليک الفرج است که هميشه با ايشان همراه بوده است.

نايب رئيس اول مجلس نهم دومين حاجت رهبر معظم انقلاب را شهادت و رسيدن به اين مقام بزرگ عنوان و خاطرنشان کرد: همين دو حاجت براي رهبر انقلاب بسيار مورد احترام هستند و ايشان هيچگاه تعلقي به اين دنيا ندارند و همين روحيه ايشان است که انسان را آماده مبارزه مي‌کند و اين روحيه را در شهدا هم مي توان ديد که باعث ايستادگي و مقاومت آنها شد.

ابوترابي فراد افزود: مقاومت اسلامي در جاي جاي جهان محصول مدرسه‌اي است که شهدا آموزگاران آن بودند و مبارزين و مجاهدين امروز دنيا هم شاهد اين مدرسه هستند.

وي قرار گرفتن در اين مدرسه را شايسته مردان و زنان بامعرفت در دنيا دانست و عنوان داشت: مدرسه عاشورا ما را در برابر استکبار پيروز مي‌کند و ستون فقرات آمريکا را خواهد شکست و ما پيروز ميدان خواهيم شد.

نايب رئيس اول مجلس نهم با تاکيد بر اينکه مديران، مسئولان و کارکنان دولت در توسعه کشور نبايد از هيچ تلاشي دريغ کنند گفت: ايفاي مسئوليت در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي لازم و ضروري است و بايد مسئولان به اين موضوع نگاه ويژه داشته باشند.

ابوترابي فرد خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه به دليل نفوذ دشمن راه را به خطا رفتيم و بايد براي بهتر شدن اوضاع کشور همه کارها را با اتکا به داخل کشور و بدون اميد به خارج از کشور انجام دهيم.

وي اقتدار علمي، پيشرفت‌هاي پزشکي و فني در همه دوران دفاع مقدس را در سايه گوش دادن به اوامر رهبري دانست و يادآور شد: امروز نيز بايد گوش به فرمان رهبر انقلاب باشيم تا بتوانيم اقتدار ملي را حف کنيم.

نايب رئيس اول مجلس نهم تاکيد کرد: امنيت امروز محصول هشت سال جنگ، وجود رهبري مقتدر و وحدت ملي است که باعث شده در دل دشمنان هراس و ترس وارد شود و همه رحمت هاي الهي در سايه دفاع مقدس نازل شده چراکه همانگونه که در کربلا پرچم اباعبدالله ميدان دار بود امروزه نيز پرچم ولايت ميدان دار است و باعث اقتدار ايران در دنيا شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html